تمرین ورزشی برای افزایش سایز سینه

267
تمرین ورزشی برای افزایش سایز  سینه

تمرین ورزشی برای افزایش اندازه سینه

 

1. تمرین  با صندلی

 

برای این ورزش نیاز به استفاده از یک صندلی با بازوی استوار می باشد. شما باید هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند کنید. صندلی از پشت بگیرید و بدن خود را به بالا فشار دهید و به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

 

 

2. Push-ups

 

با استفاده از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم سبب بهبود چشمگیر عضلات سینه ای می شود و سبب سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای می شود.

 

 

 

3. یوگا یا پیلاتس

 

این نوع از ورزش نه تنها سبب تقویت ماهیچه ها می شود بلکه سبب افزایش عضلات قفسه سینه در زیرپستان می شود.

 

 

4. فشار دادن کف دست

 

محل کف هر دو دست را به هم فشار دهید ( به اندازه 5 شماره ) و سپس به آرامی رها کرده و این کار برای 10 بار تکرار کنید.

 

 

از دیگر موارد جهت افزایش افزایش سایز ، حجم دهی سینه و خوش فرم کردن آن:

شنای روی دیوار

شنای قورباغه

پوش آپ

پرس سینه

فشردن دست ها به هم

پارالل

نکته:

اگرچه این تمرینات برای افزایش سایز وبزرگ شدن سینه ها
از سوی کارشناسان توصیه می شوند اما همواره سعی کنید وزن
خود را ثابت نگه دارید ،

 

به صورت قائم و صاف بنشینید و از سوتین های
مناسب استفاده کنید، با پوشیدن سوتین سفت و تنگ ، پستانها تحت
فشار قرار می گیرد

 

، راه های لنفاوی پستان بسته می شود و سموم
بدن نیز نمی توانند از طریق عروق لنفاوی به بیرون رانده شوند.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *